lördag 11 februari 2012

Härliga helg

Även som föräldraledig är det något speciellt med helgen. Gårdagen spenderade jag med en av mina systrar hos våra föräldrar medan maken var hemma med barnen. När jag kom hem sov de alla tre så sött i samma säng. Det såg rätt mysigt ut!

Igår var stora S och lilla T och badade med sin farmor och farfar. De hade haft en härlig eftermiddag tillsammans och barnen var mer än nöjda! För lilla T var det bara andra gången sedan hon föddes som hon var iväg helt själv utan mig eller sin pappa. Jag ska erkänna att det är riktigt skönt att det nu börjat fungera att "lämna bort" henne kortare stunder. Det underlättar i vardagen och helt plötsligt finns det en ny frihet till att boka tandläkarebesök, läkarbesök och annat viktigt. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar